Wednesday, May 25, 2011

Alat Bantu Mengajar

VCD ini adalah VCD belajar AlifBata tanpa dan dengan bertanda atas dalam suasana ceria dan menyeronokkan. Kanak-kanak dalam video ini melagukan semua huruf-huruf yang tersebut di pelbagai lokasi menarik kanak-kanak. PERCUMA Audio CD dan buku.
Ekstrak daun Zaitun segar Olive Oleo yang unik ini mengandungi 400% lebih kuasa antioksidan berbanding Vitamin C. Ia juga mengandungi kesan anti-mikrob berspektrum luasdan digunakan secara tradisional untuk melegakan demam, serta untuk meningkatkan imuniti tubuh bagi melawan demam dan selsema. Laporan Kajian ORAC (Oxygen Radical Absorbance Capacity) terhadap 3 antioksidan yang terkenal menunjukkan ekstrak daun Olive 400% lebih dari Asid Askorbik (Vitamin C), 76% lebih dari Ekstrak Teh Hijau, 67% lebih dari Biji Anggur.
Alhamdulillah, barang-barang di atas yang ummi order daripada web di bawah dah sampai hari ni :

http://www.islamicparentingnetwork.com/e-shop.html

Insya Allah, ini adalah antara alat bantu mengajar dalam usaha ummi mendidik anak ummi mengenal huruf-huruf Al-quran dan seterusnya menghafal...Moga Allah bagi ummi kekuatan dalam terus Istiqamah mendidik anak-anak ummi menjadi HAFIZ & HAFIZAH...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...