Monday, May 30, 2011

Jemputlah Melawat Blog Video Anak Kecil Mengaji

Lagi Email Daripada Puan Lina , yang menjemput ummi Melawat Video Anak Kecil Mengaji... ummi sangat TERUJA...dan ummi berharap...suatu hari ni, ummi akan dapat juga kongsikan video anak ummi mengaji...INSYA ALLAH....

Salam Ummi Abri,

Hari ni saya nak buat promosi sikit! Promosi menjemput Ummi Abri untuk melawat blog yang mengumpulkan video-video anak-anak kecil mengaji dari semua pembaca blog saya yang ingin berkongsi video anak mereka. Saya namakan blog tersebut sebagai Blog Didikanquran. Harap Ummi Abri menerimanya sebagai satu usaha untuk menyuntik semangat ibu-ibu lain bagi mendidik anak mereka dan ia jauh sekali untuk menunjuk-nunjuk atau bermegah. Ia lebih kepada untuk membuka mata orang lain akan kemampuan kanak-kanak. Kita perlu ingat tidak semua ibubapa tahu tentang kemampuan belajar dalam diri anak mereka sendiri jika tidak orang lain yang menunjukkannya.

Diharap ini akan mampu memotivasikan ibu bapa lain dan juga diri kita sendiri untuk terus melatih anak-anak kita. InsyaAllah, jika sambutan menggalakkan, saya merancang untuk mengadakanpersembahan hafazan kanak-kanak mengikut kategori umur mereka bagi melatih atau mendedahkan kemahiran berdepan dengan orang ramai sedari kecil. Melihat kepada yang mendaftar menjadi subscriber emel saya,hampir sebulan jumlah yang mendaftarkan nama dan emel mereka sudah hampir 500 orang! Terima kasih saya ucapkan atas sokongan semua! Alhamdulillah, ramai yang membantu mempromosikan blog saya kepada rakan-rakan untuk berkongsi ilmu dengan mereka. Hanya Allah sahajalah yang membalasnya..

Saya juga ingin memaklumkan akan website online shopping saya kalau Ummi Abri tak perasan yang saya namakan www.islamicparentingnetwork.com. Tujuannya adalah untuk membantu ibubapa yang ingin mendapatkan bahan/produk bantu mengajar yang saya gunakan.

Idea untuk mewujudkan website ini datang setelah hampir setiap hari saya menerima emel bertanyakan bagaimana caranya untuk bermula dan dimana saya mendapatkan produk dan barangan yang saya tulis dalam blog saya. Setelah 2 tahun saya tidak dapat membantu selain menyatakan saya mendapatkannya di Shah Alam, kini saya dapat melangkah setapak kedepan dalam menghulurkan bantuan dengan adanya website ini. Jemputlah melawat kedua-duanya sekali...

Akhir kata, jika ada video anak anak Ummi Abri yang terkini atau yang dah lama tersimpan, diambil semasa mereka umur 0-6 tahun sedang belajar atau diajar mengaji, kongsikanlah dalam blog didikanquran saya.

Jemputlah melawat kedua-duanya sekali :

1. Blog Perkongsian Video Anak-Anak http://didikanquran.blogspot.com/

2. Website http://www.islamicparentingnetwork.com

Ikhlas dari,

Lina Karim

H/P : 0192308080

www.islamicparentingnetwork.com

www.darwishndarwisya.blogspot.com

*P/S: Kongsi Video anak Ummi Abri di Blog Video Anak Kecil Mengaji

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...