Wednesday, February 11, 2009

Tak Meragam..

Aku sangat senang di jaga semalam. Ummi sangat puas hati. Sebenarnya dari rumah Udak Emy lagi aku sangat-sangat mengantuk. But Udak Emy bercakap-cakap (baby language) ngan aku. Tak nak aku tido.

Bukan apa, kalau aku tido time ummi pick up aku, confirm aku akan 'melalak'. Dalam perjalanan pulang, aku merengek-rengek. Rimas coz kereta ummi selalu je stop. Jalan raya asyik jem. Stress aku. Hehehe. Mengada-ngada betul kan. Macam jalan raya tu ummi dan abi yang punya!!

Aku sampai tertido dalam kereta. So, ummi dapat drive dengan tenang. Sampai di rumah, ummi terus letak aku dalam uyut dan terus buai. Aku buka mata. Tapi mengantuk sangat. So aku sambung tido.

Ummi sambil-sambil buai aku, buat kerja-kerja rumah.

Sebelum ummi tido, aku di pindahkan di tilam. Tido sebelah ummi. Aku bangun berkali-kali nenen. Hehehe. Tapi aku tak nangis pun. So ok lah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...