Thursday, February 19, 2009

Mula Belajar Tiarap..


Pic : 18.02.2009 (Abrisam try nak tunjuk depan ummi n abi..dia dah pandai tiarap_

Alhamdulillah, stat minggu lepas aku dah mula belajar tiarap....

Ummi sangat-sangat excited...and berharap dia adalah orang pertama yang akan saksikan aku mula belajar ber tiarap...

Malangnya, aku mula tiarap di rumah Udak Emy, semasa ummi kerja...yang mula saksikan aku tiarap ialah abang kepada Udak Emy, iaitu Anjang Lebot....sorry ummi...you 'miss'..hehehe

Semasa abi mengambil aku di rumah pengasuh, Udak Emy inform to him yang aku dah mula-mula pandai ber tiarap...so masa abi inform ummi....punyalah ummi kecewa dan tak puas hati..

What to do?..

So, semalam, masa ummi dan abi mengambil aku di rumah Udak Emy, mereka singgah borak-borak...sementara menunggu waktu magrib lepas...

Time tu, aku tunjuk kebolehanku ber tiarap...mula-mula tu agak susah juga..tapi Udak Emy tolong memiringkan badan ku...so dengan mudahnya aku boleh bertiarap....walaupun kepalaku masih lemah....tertunduk-tunduk...

Semua yang ada di situ, sangat excited...esp. my ummi...dia siap standby video hand phone nak rakan saat-saat bersejarah itu..hehe..

1 comment:

  1. ooo..dh pande niarap..mmg dh 3 bulan ya taim nya niarap..kelak pusing pusing gik nya..lelah nahan mun mauk nya tido kelak..ya jaga juak..takut nya tertiarap ms tido..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...