Tuesday, February 10, 2009

From ummi......


* ummi with me di hari pertama kelahiran ku di dunia..27 Oct 2008
Assalamualaikum to all,

Saya ialah ummi kepada Abrisam... saya sengaja 'create' blog untuk Abrisam lebih awal (my baby is only 3 month plus) dengan harapan supaya suatu hari nanti apabila Abrisam sudah dewasa dan pandai membaca, dia akan dapat menghayati semula pengalamannya semasa membesar..dan dari itu, saya harap dia akan sentiasa ingat sejarah dan asal usul nya..

Saya tahu, atas faktor usia, sudah semestinya ingatan akan semakin lemah serta berkurangan dan saya tidak mungkin dapat bercerita semuanya pengalaman saya dan abinya dalam membesarkan dia... jadi dengan adanya penulisan ini...saya berharap Abrisam tidak 'miss'..

Harapan saya, semoga Abrisam akan cemerlang dunia dan akhirat. Amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...