Thursday, February 12, 2009

Good Boy..

12.02.2009 (Thusday)
Petang semalam, balik kerja ummi terus ambil aku.
Aku sedang di pangku oleh udak Emy masa ummi sampai. On the way balik, aku cakap-cakap sendiri dalam kereta. Ummi tak layan pun. Suara ku kejap besar kejap kecil.
Sampai kat rumah aku terus di letak dalam uyut. Rengek sikit-sikit pas tu tidur. Ummi macam biasa terus buat keja-keja rumah. Abi masih kat Kuching. Ada seminar.
Lama tido. Aku ada bangun, and rengek-rengek. Ummi terus BF. Pas tu aku sambung tido. Adalah beberapa kali aku bangun untuk BF.
Aku bangun awal . Before 5.00am. Ummi nak BF, aku reject. Aku just nak main-main dan bercakap-cakap. Ummi tukar pampers. Aku pandang tv. Astro Oasis. Ada zikir subuh. So nice.
Dekat 5.30am aku rasa boring, terus rengek-rengek. Ummi letak aku dalam uyut. So, aku sambung tido.
Dekat 6.30am ummi kejutkan aku. Nak hantar ke rumah udak Emy. Sampai rumah udak Emy, ummi bagi BF. Lepas tu, aku di cium bagai nak rak oleh ummi.
"Good bye ummi, see u later"
*Note : Ummi sangat suka sekarang, aku dah tak congek. Ummi bangga tau, siap cerita lagi kat geng-geng dia.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...