Monday, October 25, 2010

Huhuhu..

Sejak kebelakangan ni...tiap kali hantar anak2 ummi ke rumah pengasuh hati ummi pasti rasa something semacam je.. macam2 yang ada dalam fikiran ummi...perasaan yang sungguh MEMBUNUH !!!

Sedih sangat tiap kali tengok Abrisam menangis nak ikut ummi pergi kerja...ummi tahu dia bukan tidak happy di situ..tapi entahlah...Abrisam sekarang suka sangat mengikut...!!!..pantang tengok orang jalan.. bukan takat ummi dan abi tau..sesiapa sahaja (of course lah orang yang dia familiar esp. family pengasuh)..apa yang pasti dia suka naik kereta..pantang tengok abi pakai baju !!.. ready nak ikut...

Tiap kali tengok Abrisam menangis nak ikut ummi & abi ...tiap kali tu lah juga ummi rasa nak menamatkan KERJAYA ummi..rasa malas nak keja ... rasa nak duduk rumah je...have good time with kids...sedih sangat mengenangkan anak...tapi ummi masih perlu bekerja... demi anak-anak juga... nak tolong ekonomi keluarga juga... harapan ummi supaya suatu hari nanti Abrisam,Hafiz dan adik-adik tidak akan salahkan ummi kerana memilih untuk bekerja...dan hantar mereka ke rumah orang...percayalah semua ini adalah demi kebaikan keluarga kita..lebih-lebih lagi untuk anak-anak..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...